czwartek, 22 lutego 2018

Moja wish list i nowe rzeczy od designerow



Jak obiecalam, dwa razy w tygodniu bede publikowac nowy film na You Tube, tam tez znajdziecie moje najnowsze publikacje odnosnie kosmetykow, pielegnacji czy zakupow.

Co polecam, co mam na swojej wish list i co szykuje moim subskrybentom?
Dowiesz sie wlasnie w nowym filmie.

Zapraszam!!

Read more ...

poniedziałek, 19 lutego 2018

Haul zakupowy sponsorowany kawa Costa:)



Hey kochani!

Kto jeszcze nie widzial  wczoraj wieczorkiem  mojego nowego filmu zapraszam na specjalny  odcinek, troche inny niz dotychczas.

Takze dwa filmy czekaja na Was na urozmaicenie wieczorku.







Read more ...

sobota, 17 lutego 2018

Walka z opuchnieciami, jak dbac o oczy?



Czesc kochani, drugi raz  w tym tygodniu witam Was na kanale YouTube, dzisiaj o pielegnacji oka i jak zapobiegac opuchnieciom.

Film jest jakby kontynuacja serii jak dbac o oczy, po korektorach czas na praktyczne porady, jak do tego nie dopuscic.

Zapraszam!!



Read more ...

niedziela, 11 lutego 2018

Wlosowe rewolucje na wage zlota?



Jesli macie ochote na fajny odcinek o wlosach, co uzywac, co ja uzywam i co weszlo aktualnie na rynek to zapraszam serdecznie na  nowy filmik na moim kanale.
Dla tych co lubia  wlosowe kosmetyki blizej natury tez cos na nim znajda. No i eliksir na wypadanie wlosow.

O wlosach duzo napisano, ale zawsze jest cos co w trawie piszczy.




Read more ...

Ogloszenia niedzielne - zabierz glos


Dzien dobry w niedzielny poranek, jak milo wstac kiedy slonce swieci:)

Ja zaraz zabieram sie do pracy w zwiazku z tym mam do Was pytanie odnosnie filmow na You Tube
jaka tematyka Was interesuje? Co moze byscie chcialy ode mnie uslyszec, jaki temat z pielegnacja badz makijazem czy wlosami chcialybyscie bym poruszyla?

Po glowie mi chodza dwa tematy aktualnie:

- odnosnie ciekawej linii do wlosow z marki Sisley, ktora dopiero weszla do sklepow

- pielegnacji cery dojrzalej

- aktualnie polecanych kosmetykow do ciala, wlosow etc

- haul zakupowy z ciuchami i torebkami



Koniecznie dajcie znac, bo jestem bardzo ciekawa Waszej decyzji!!!!!


Sisley Palm spring collection




Read more ...

wtorek, 6 lutego 2018

Czy vlogerki maja zawsze racje? O analizie skory



Dzisiejszy odcinek moze byc troche kontrowersyjny, aczkolwiek nikogo nie chce urazic. Jest to odzew na nurtujace mnie pytanie, ktore kiedys chyba juz zadawalam czy powinnismy slepo wierzyc w porady vlogerek? Czy analizuja one skore? I czy buble sa zawsze bublami czy za tym stoi analiza skory a wlasciwie jej brak i czy powinnysmy tak slepo wierzyc?


Jestem ciekawa Waszego zdania.


Read more ...

czwartek, 1 lutego 2018

Cos o korektorach ...



Dzisiaj ogloszenia parafialne tzn. chce sie pochwalic ,ze nowy film juz sie zaladowal na moim kanale.
Zawsze jak cos dla Was umieszczam jestem bardzo podekscytowana, bo bardzo lubie do Was pogadac.
Oczywiscie czas antenowy jest ograniczony ale ..... ciag dalszy odnosnie analizy skory i oczu i o nie uzywaniu podkladu pod oczu bedzie wkrotce.
To jeden z bardzo kontrowersyjnych tematow i jako beauty expert nie omieszkam tego poruszyc.
Nagralam rowniez odcinek krytykujacy pewne vlogerki gdyz nie moge sie zgodzic na  takie bajdurzenia?
Nadmieniam o tym w wlasnie opublikowanym odcinku - oczywiscie to moj punkt odniesienia i moj kaganek oswiecenia.


Zapraszam do ogladania i subskrypcji!!





Read more ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blog template designed by SandDBlast