Wiadomości kosmetyczne z kosmetycznej linii frontu - Poundworld, Boots, Primark

Dzisiaj trochę zakupowo, podobnie jak w PL, w UK są sklepy typu wszystko za 1 gbp tzw.  poundworld, przechadzając się dzisiaj w pobliżu, postanowiłam wejść do tego przybytku , namierzyć co też tam mogę nabyć, przy okazji poszukując kubeczków do szczotki do zębów.Cały czas bowiem sie jeszcze urządzam i czegoś brakuje.

Przyznam się,że  spory wybór zawładnął i moim sercem gdyż stosunkowo tanie oferty dość znanych marek , w tym słodyczy, konserw, kosmetyków i przyborów do domu i ogrodu.
Zakupiłam parę glupot w tym odświeżacz powietrza w kształcie kwiata Flower Power Air freshener, wspomniane kubeczki, przybory dla moich dzieci do szkoły, i szampon z odżywką Timotei - który namietnie ostatnio katuję.Całkiem fajnie sprawdziła się odżywka do moich włosów, i to mnie zachęciło.Mam wrażenie,że to zupełnie inny Tomotei niż  w PL. A więc dokupiłam kolejną wraz z  szamponem, seria nosi wdzięczną nazwę Vivid colour i bosko pachnie. Odkąd  Lavera nie spełniła moim oczekiwań szukam czegos nowego i przypadkiem wpadła mi ta tania seria.

O Laverze napisze osobny post, dając upust mojemu zwątpieniu i  przereklamowaniu produktu:(

Na pociechę wzięłam sobie jeszcze Coca butter cream  nieznanej firmy Kingsley house , krem do ciała o zapachu kakaowym - mniam - w konsystencji i całości podobny do linii Vaseline cocoa radiant lotion.

W Bootsie w ciekawe promocji  "drugi produkt połowa ceny" wybrałam  z nowej kolekcji  Soap and Glory rozświetlacz Peach Party - wielokolorowy słoneczny mix do modelażu twarzy i słynny korektor Lasting perfection 2000.
Jestem ich  niebywale ciekawa, choć kosmetyki Soap and Glory  wszystkie są niemal made in chine:(



Na zakończenie było szaleństwo w Primarku - zakup sukienki na upalne dni, bo lato zawitało do UK  an dobre.
W pobliskim sklepiku załapałam sie na gazetki z dodatkami: preprat do biustu Nip+fab i żel pod prysznic Balance me.
Fajne te dodatki z gazetkami , poczytasz i wypróbujesz:)










Komentarze

  1. oj marzy mi się ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po recenzji Hexx też się skusiłam na ten korektor. do tej pory moim faworytem był maybelline 24h stay. zobaczymy jak ten się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała blogosfera huczy o 2000:) No HEx swietnie go opisała

      Usuń
  3. Dzionek udany ;) Fajne zakupy, rozświetlacz wygląda szałowo ;) Szkoa że u nas w czasopismach najwyrzej saszetkę można znaleźć ;( To doskonały pomysł na promocje produktów, a i każdy/każda może wypróbować coś nowego, a może trafić nawet na swój hit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak sie będzie prezentował na twarzy:P

      Usuń
  4. Kocham czekoladowe masła do ciała! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nad korektorem i ja się zastanawiam, póki co wykańczam to co mam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty