Moja codzienna pielegnacja - czyli co i jak




Jak obiecałam dzisiaj zamieszczam film odnośnie mojej obecnej pielegnacji i w zasadzie o produktach, które ostatnio często sięgam.

Lista wszystkich rzeczy wspomnianych ukaże sie pod filmikiem i być może doczeka się wersji pisanej.

Jeśli lubicie mnie w wersji YT, która coraz bardziej mnie bawi i w zasadzie chyba więcej można przekazać, zapraszam do podawania tematów, które chciałybyście usłyszeć.I  oczywiście subskrybujcie:)

Już jeden temat, który na pewno podchwycę jest to: Pielęgnacja oczu - jak i co.






Komentarze

  1. W jakim programie obrabiasz filmiki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół na pół :D Czasami windows, ale ostatnio częściej PowerDirector13 :) Szukam czegoś lepszego i spodobała mi się jakość u Ciebie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty